Talde elkarreragileak

Isabel Mendizabalek egindako aurkezpenetik hartutako irudia

Ikaskuntza dialogikoak elkarrizketa gogoetatsu sustatzen duten ikasgelako zein ikasgelatik kanpoko elkarreraginetan jartzen du enfasia. Ikasleak denbora guztian ikasten egotea eta ohizko baliabideekin ikasten duena baino gehiago ikastea du helburu, bai eta zailtasun gehien dauzkatenak besteen lanez baliatzea eta jarduera lehenago amaitu edo ulertu duenak besteari azaltzea ere.

Vigotsky-ri jarraituz, kognizioaren garapena eraikuntza prozesua da eta ezagutza ez da banakako lanaren emaitza baizk elkarrekintzarena. Testuinguru zehatz batean (fisikoa, kulturala, denbora historikoa, gizartea, …) garapen kognitiboa (adimena, pentsaera) eta hizkuntza besteekiko harreman, elkarrekintza eta elkarreraginaren bidez garatzen dira.

Ikasleen arteko elkarreraginak errazteko,  taldekatze heterogeneoak antolatzen dira gelan eta talde bakoitzean heldu batek dinamizatuko du ikasleen lana. Talde-kopurua bezainbeste jarduera egiteko antolatzen dira eta jarduera batetik beste batera pasatzen dira taldeak, hau da, talde guztiak jarduera guztietatik pasatzen dira, txandaka.

Bideo honetan, Bruselako Parlamentu Europarraren egoitzan,  2011ko abenduan INCLUD-ED proiektua aurkeztu zenean, Ania Ballesterosek zer diren Talde Elkarreragileak   azaltzen ditu.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s