Bikoteka irakurketa: berdinen arteko tutoretza

Berritzeguneko 2009 Jardunaldietan, “Leemos en pareja” programaren aurkezpena izan genuen Mariona Corcelles en  eskutik (Bartzelonako Unibertsitate Autonomoko irakaslea eta David Duranen ikertzaile taldeko- kidea dena).

Programa hau Catalunian hasita, hainbat komunitateetan dago martxan, gurea barne.  Egiten zuren proposamena oso  egitaratua eta aplikagarria zenez gaia oso egokia zitzaigun Jardunaldien bidez ezagutarazteko.

“Bikoteka irakurketa” proiektu honetan “berdinen arteko tutoretza” teknika praktikan jartzen da ulermenezko irakurketa lantzeko.  Lan kooperatiboa orokorrean, programa hau barne, oso bide egokia izan ahal da elkarbizitza lantzeko eta hainbat oinarrizko konpetentzia garatzeko, Komunikazio Lingüistikoaz gain, bereziki Ikasten ikastea,  Autonomia eta Ekimen pertsonala eta Gizarte herritartasuna. Horregatik, aurten, gai hau landu nahi dugu tailer baten bitartez.

Programari buruz ideia orokorra izateko ikus dezazue bideo hau:

Beste aldetik, hemen topa ditzakezue Mariona Corcellesen saioan erabilitako dokumentu guztiak:

David Duranek koordinatzen duen Ikerketa Talde honen web orrian ere topatu ditzakezue erreferentzia bibliografikoak, proiektueei buruzko informazioa, baliabideak eta abar.

Ea batzuk animatzen zareten esperientzia hau martxan jartzen; David Duraneko Taldearen aholkularitza eta gure laguntza eukiko duzue.

Interesatuta bazaudete etorri tailerrera. Gonbidatuta zaudete!

Zuen kometarioak edota iradokizunak utzi ahal dituzue azpiko partean “deja un comentario” -n klikatuz.
Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s