Tertulia Dialogikoa

Tertulian elkartu ginenok oso lan gogorra egin genuen eta tamainako etekina atera genion. Gordon Wells-en “Indagación Dialógica” liburuko 9. kapitulua irakurri eta komentatu genuen: Aprender con y de nuestros estudiantes.

Bikain bete genuen gure lana testuko pasarterik azpimarragarrienak elkarbanatuz.

Zertaz hitz egin genuen? Bada, irakasleon lanaz, ikuspuntuak aldatu beharraz, gure eguneroko praktika aldatzeko ahaleginetaz, erreferentzia teorikoetaz  eta praktikan nabarmentzen ditugun gabezietaz, ikasleengandik ikasten dugunaz…

Testuari alderdi praktikoa ere bilatu genion, lan ildo batzuk nabarmendu genituen; besteak beste: Lanaren planifikazioan ikasleak nola inplikatu, ikasleen arteko laguntzak bideratzeko erak, ikaskideen arteko lan erregulazioa nola aurrera eraman, eta batez ere, irakasleon arteko kolaborazioaz geure praktika hobetzeko.

Saioaren balorazioa egiterakoan bizi izandako esperientzia aipatu genuen, eta gainera  lankide batzuen eskarmentuaren berri izan genuen.  Igorreko eskolan, Kukullagan eta Eguzkibegin badira irakasleak euren ikasleekin batera tertulian  aritzen direnak eta.

Gaiaz interesa badaukazue  Berritzegunekideok prest gaude ikastetxean bertan lan saioa egiteko, eta  gehiago jakiteko, alderdi teorikotik zein praktikotik (zeintzu liburu erabili adibidez), jo dezakezue ikaskom helbidera.

6.mailako ikasleen Tertulia Dialogikoa zuzenean, benetan interesgarria:

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s